Vigyázz! Ne told túl a remarketinget a karácsonyi kampányodban!

Itt a karácsonyi kampányszezon. Még a kisebb cégek is külön ajánlatokkal és online/offline reklámokkal készülnek az év legnagyobb ünnepére. Természetesen mindenki még nagyobb büdzsével készül az online reklámok esetében is, így most még nagyobb a verseny a figyelemért. A profi marketingesek a remarketinget is használják, vagyis olyan embereket vonzanak be a weboldalra, ajánlataikra, akcióikra, akik már jártak valamikor a weboldal adott részén, vagy látták a terméket/szolgáltatást. Na és mire vigyázz?

Az utóbbi években több mint 15 millió forint online reklámköltést menedzseltem (ami részben az én cégeimhez kapcsolódtak) így tapasztalatból tudom mondani azt, hogy bizony néha megcsúszik az ember keze és rányom egy nagyobb összeget a remarketing büdzsére is. Pedig van az a pont, amikor már a leendő vagy már meglévő vevőidet zavarja az, ha mindenhol téged látnak. Bár ezt elvileg az egy kattintásra jutó költségnél vagy a konverziónál is észre fogod venni.

Mire figyelj a remarketingnél?

  • Időszakos kampányokat indíts. Vagyis adott időszakban mehet többször is a reklámod az összegyűjtött célközönségedre, de az legyen időszakos.
  • Több különböző formában (videó, kép, blogbejegyzés….) és  képi világgal add fel a hirdetést, hogy így is csökkents annak az esélyét, hogy megutáljanak.
  • Állítsd be, hogy egy felhasználó adott reklámot mennyiszer láthatja maximum (pl. 6 megjelenés után már többször nem fog megjelenni előtte adott hirdetés, vagy kampány…)

Tudtad? A MarketingTársaságon található szabadúszók mind kapnak olyan képzést, aminek köszönhetően ismerik a legfontosabb marketing csatornákat, eszközöket? Így legyen akár szövegíró, fotós, blogger mindenképpen jobb munkát tud kiadni a kezei közül és jobban kiszolgálni téged. Nézz körül az oldalon!

A remarketingről itt olvashatsz bővebben: Szólítsd meg azokat, akik már jártak a weboldaladon, vagy vásároltak tőled! Remarketing – Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 10. rész

 

Fotó: Sebastiaan ter Burg/Flickr

You don't have permission to register